• м.Тернопіль,
    вул. Текстильна 1
  • +38 (097) 840 02 14
    +38 (066) 234 68 99

Недоліки ГБО

недоліки ГБОВ порівнянні з бензином в газу менша теплота згоряння. Тому при роботі на газі потужність двигуна менша приблизно на 5%. Іноді радять встановити більш раннє запалюваня, але це спірне питання. По – перше, це доцільно робити тільки на автомобілях, що працюють на високооктановому бензині (А 95 і вище) – з тим, щоб не доводилося ставити запалювання пізніше щораз, коли треба їхати на бензині. По – друге, існує думка (у результаті проведених досліджень), що на високих оборотах при роботі на газі навпаки запалювання повинне бути більш пізнім, ніж для бензину. Тому краще зберегти регулювання, що рекомендуються для бензину.
Балон займає місце в багажнику. Однак існують різні варіанти установки балона (під днище, в нішу запасного колеса, в інструментальний ящик), що визначається залежно від конструктивних особливостей кузова конкретного автомобіля.
На газі не можна заводитися в холодну пору ( – 10 градусів і нижче.) В принципі, двигун заведеться, але це різко знижує термін служби діафрагми редуктора. Тому краще запускати двигун на бензині, а при температурі двигуна близько 40 градусів перемикатися на газ (в IV поколінні газового обладнання це відбуватиметься автоматично).